25 de novembro de 2019

Quen ben me quere...

No marco da conmemoración do 25N, Día Internacional pola eliminación da violencia contra as mulleres, todo o alumnado do centro decorou paredes e portas coas súas propias reflexións sobre o significado do `ben querer´, dándolle unhas cantas voltas ao famoso refrán `Quen ben te quere farate chorar´.


Así, a partir da premisa `Quen ben me quere...´ saíron nas aulas unha chea de ideas das que foron seleccionadas, por consenso entre o alumnado, as seguintes:
  • 3 anos: `Quen ben me quere faime sorrir´.
  • 4 anos: `Quen ben me quere cólleme da man´.
  • 5 anos: `Quen ben me quere escríbeme cartas de amor´.
     
  • 1º A: `Quen ben me quere faime brillar´.
  • 1º B: `Quen ben me quere faime rir´.
  • 2º A: `Quen ben me quere faime feliz´.
  • 2º B: `Quen ben me quere dáme bicos´.
  • 3º A: `Quen ben me quere cóidame moito´.
  • 3º B: `Quen ben me quere faime sentir ben´.
 
  • 4º A: `Quen ben me quere faime loitar´.
  • 4º B: `Quen ben me quere faime voar´.
  
  • 5º A: `Quen ben me quere trátame ben´.
  • 6º A: `Quen ben me quere dáme bos consellos´.
  • 6º B: `Quen ben me quere faime soñar´.
  

Ningún comentario:

Publicar un comentario