31 de marzo de 2020

YOGA FOR KIDS

We are making... Arts & Crafts today. Follow the instructions, print or copy the stencil and make your creations. You can later send a picture. 




  
Hoxe propoñemos facer... Arts!   Segue as instrucións do vídeo, imprime ou copia a plantilla e fai a túa creación. Logo podes enviar un debuxo.
Ademais... 

Como a actividade indica "Yoga for kids"  propoñemos que adoptes a postura do teu recortable e practiques con outras que podes ver no modelo. Seguro que pasaredes un rato entretido facendo exercicio.
Presentamos tamén unha proposta de conto diferente " El cuento de las mariposas", adopta a postura de "salutation seal"  e escoita o conto ao tempo que practicas "Yoga"



Agardamos que vos guste!!

#euquedonacasa

30 de marzo de 2020

TITORIAL DE ACCESO Á AULA VIRTUAL DO AMOR RUIBAL


A plataforma Webs dinámicas da Consellería de Educación permite a cada centro educativo dispor dunha aula virtual. As aulas virtuais son espazos dixitais de traballo que permiten ao profesorado que as usa dispoñer dun espazo web en liña para organizar as súas unidades didácticas, repositorio de contidos e documentos, espazo de intercambio e comunicación entre profesorado e alumnado, e lugar de realización de tarefas por parte do alumnado, etc.

Dadas as circunstancias excepcionais deste período de cuarentena no noso centro poñemos en marcha para todos os niveles do centro esta nova ferramenta educativa. As aulas de Infantil, as titorías de Primaria (desde 1º ata 4º nivel) e o profesorado especialista incorporará paulatinamente as súas propostas de traballo neste espazo.

Non se contempla, en principio, ás titorías de 5º e 6º de Primaria por dispoñer dun espazo propio de traballo no Proxecto EDIXGAL, pero sí deben prestar atención ás especialidades de Música e Relixión/Valores onde terán acceso dentro desta aula virtual nos vindeiros días.

Deixamos aquí o enlace de acceso á aula virtual :



Podedes acceder desde ese enlace, que estará tamén dispoñible nos distintos blogs dos niveis e na páxina web do centro.

Para poder entrar na maioría de "cursos" da aula virtual o alumnado precisa de un usuario e un contrasinal que obligará a cambiar a primeira vez que entrades. No titorial para o acceso con claves de usuario que ofrecemos a continuación tedes toda a información. 
Lédeo co atención, en caso de atopar dúbidas ou problemas de acceso podedes chamar ao número de teléfono do centro 886.151.996 ou escribir ao correo electrónico do centro: ceip.amor.ruibal@edu.xunta.es




Seguimos en contacto 
Un animoso saúdo

#euquedonacasa



29 de marzo de 2020

A CASA DA MOSCA CHOSCA

Hoxe vos propoñemos un conto popular ruso adaptado ao galego por Eva Mejuto con ilustracións de Sergio Mora, A casa da mosca chosca.


Engadimos tamén esta proposta de actividades a partir deste simpático conto:

  1. No conto a protagonista, a mosca, fai a súa casiña. Imaxinades un país con casiñas de mosca? Debuxádeo!!. Podedes construír un par de casiñas cunhas caixas pequenas…
  2.  A mosca Chosca prepara unha rica merenda para invitar aos seus amigos. Como prepararías ti unha rica merenda para invitar aos teus amigos? Podemos debuxalo, escribilo…ou mellor, preparala e merendar todos os que estades na casa!!
  3. No conto cada visita fai a súa presentación de xeito simpático utilizando a rima, Imaxina que podes ir a merendar coa mosca Chosca, como te presentarías? Fai unha rima simpática co teu nome.
  4. As personaxes do conto son moi simpática, proba a debuxar os sete comensales…despois usarémonos para outra actividade.
  5. Actividades lóxico-matemáticas:
  • Fabrica unha tarta con pezas de construcción, e tenta repartila de xeito equitativo entre sete pratos…
  • Unha vez que a tes repartida, xunta nun mesmo prato a porción doutro prato…Compara as construccións que hai entre o prato que acabas de encher e outro prato que só tiña a porción que repartiches ao principio. Canto hai? O dobre?, e no prato con menos tarta… a metade?
  • A mosca Chosca preparou sete banquetas. Ordea as personaxes que fixeches antes, do primeiro que apareceu ao último. Escribe o ordinal correspondente debaixo.
Un saúdo 

#euquedonacasa.





27 de marzo de 2020

ARCOS DA VELLA SOLIDARIOS

Recibimos máis arcos da vella solidarios!!! 

Sodes xeniais!!!   

Moitísimas grazas!!!


Lembrade que podedes seguir enviando os vosos arcos da vella solidarios ao correo ceipbarro@gmail.com para poder compartilos.

Ánimo e forza, artistas!!!
Bicos e apertas!!!

#euquedonacasa


NOVAS FIESTRAS. QUE CHE GUSTARÍA MIRAR?

As mestras e mestres do centro estivemos ocupados participando con moita ilusión na proposta que agora vos achegamos.
A partir dunha actividade, que xa foi realizada antes nalgún nivel, pensamos en darlle un novo enfoque. Mirade este pequeno vídeo que elaboramos con todo o noso cariño, atendede á pregunta que vos fai MIMI e convidámosvos a participar esta semana con esta nova actividade.




Animádevos e enviade as vosas creacións a : ceipbarro@gmail.com e así poder compartilas.

 #euquedonacasa

ARCOS DA VELLA SOLIDARIOS

Nova entrega de arcos da vella solidarios!!! 

Sodes incribles!!!   

Moitísimas grazas!!!







Lembrade que podedes enviar as vosas creacións ao correo ceipbarro@gmail.com para poder compartilas.

Moitísimo ánimo e forza, artistas!!!
Unha morea de bicos e apertas!!!

#euquedonacasa

26 de marzo de 2020

COELLIÑO BRANCO

Podedes escoitar esta versión do conto e tamén facer as actividades que propón sobre a historia a mestra Belén Junquera neste Libro LIM.
(Se vos da erro igual necesitades descargar Adobe flash no teu ordenador,  Preme aqui para descarga.)

https://www.chiscos.net/xestor/chs/belenjunquera/coellinho2/coellinho.html

Tamén podedes escoitar e cantar a canción deste popular conto.




Como escoitastes, este é un conto que ten partes rimadas e que dá xeito para botar unhas risas polo tipo de linguaxe que usa.  Algunhas propostas poden ser:
  • Xogamos a inventarlles nomes aos personaxes, seguindo o modelo da “Cabra Cabre-sa”. Podemos buscar nomes graciosos  simplemente, ou nomes que rimen, como o do exemplo.
  • Reinventamos o conto. P ex: “O coelliño fíxose forte e...”,  ”O coelliño púxose de cor... E...”
  • Bailamos imitando o movemento dos animais que saen no conto ou doutros que nos apeteza.
  • Escribimos ou debuxamos os ingredientes do caldo de coles que comeron o coelliño e a formiga. (Tamén podemos  axudar a pápá e a mamá a anotar as cousas que imos usar hoxe para facer a comida)
  • Podemos facer un comic: escoller as escenas que máis nos gustan e anotar algunhas palabras significativas (Mamá, papá, os irmáns... tamén poden axudar)
  • Falamos sobre sentimentos: “Como te sentirías se un día chegases á casa e non pui-deses entrar?”
Un saúdo

#euquedonacasa 


PEQUENOS GRANDES CIENTÍFICOS, cociñando experimentos

Non todo van ser contos...
Hoxe propoñemos a elaboración de experimentos e tamén algunha receita. Para iso podes consultar nestes manuais e ver si podes facer algunha das propostas con materiais que teñas na casa. 
Preme nas imaxes para acceder aos cadernos e demais explicacións.

Importante: Non esquezas pedir axuda a un adulto.

https://juegosinfantiles.bosquedefantasias.com/blog/cuaderno-experimentos-ninos

https://www.scribd.com/presentation/453344890/Recetario-Divertido

Moito ánimo e ... a explorar!

#euquedonacasa
 

ARCOS DA VELLA SOLIDARIOS

Recibimos máis arcos da vella solidarios!!! 

Sodes xeniais!!!   

Moitísimas grazas!!!




Lembrade que podedes enviar as vosas creacións ao correo ceipbarro@gmail.com para poder compartilas.

Ánimo e forza, artistas!!!
Bicos e apertas!!!

#euquedonacasa

25 de marzo de 2020

ARCOS DA VELLA SOLIDARIOS

Hoxe compartimos outros tres arcos da vella solidarios aportados polo noso alumnado.

Moitísimas grazas!!!


Xa sabedes que podedes enviar as vosas creacións ao correo ceipbarro@gmail.com para poder compartilas.

Moitísimo ánimo, artistas!!!

#euquedonacasa

24 de marzo de 2020

23 de marzo de 2020

ARCOS DA VELLA SOLIDARIOS

Nova entrega de arcos da vella solidarios. Moitísimas grazas!!!

Lembrade envialos ao correo ceipbarro@gmail.com para poder compartilos.


Moitísimo ánimo, artistas!!!

#euquedonacasa

ORELLAS DE BOLBORETA

Propoñemos hoxe un novo conto... agardamos que o gocedes.



Proposta de actividades:

Este é un conto para falar, sobre todo. Para compartir, para reflexionar sobre as emocións e os sentimentos propios e alleos; para tratar de mover o noso centro un pouquiño e achegalo ao centro dos outros. Naturalmente, isto implica que as persoas adultas tamén teñen que facer ese mesmo esforzo.

  1. Xogamos a poñer os zapatos de outra persoa (a actividade por si soa xa é unha festa) Despois podemos:  A) Falar da experiencia: era fácil, difícil, que cousas podía facer e que cousas non, etc
    B) Tratar de levar a experiencia un puntiño máis alá: “Se os zapatos de mamá me convertesen en mamá/papá, que podería/tería/debería que facer cando...? “ (P ex. “cando quero comer pasteliños a todas as horas”)
    C) O mesmo, dándolle a volta: “E se papá/mamá se convertesen en min, que poderían/ terían/deberían facer?”
  2. Facemos a Mara cun cartón (podemos usar un folio e pegalo nunha caixa de galletas para darlle consistencia) , decorámola como nos guste e pegámoslle un pauciño ou unha palliña por detrás. Temos unha personaxe coa que podemos representar o conto e falar sobre os contidos: Como cres que se sinte? Que farías ti se lle pasara a unha amiga túa? Como poderías axudar?
  3. Debuxamos moitas bolboretas e escribimos nelas palabras ou frases curtas que pui-desen servir de alento para Mara.
  4. Facemos un debuxo de nós mesmos e falamos con papá e mamá: Que é o que máis che gusta de ti? Cales son os teus talentos, as cousas que fas moi ben? Que cousas son as que che custan máis?
Un saúdo
#euquedonacasa 


20 de marzo de 2020

ARCO DA VELLA SOLIDARIO

Circula desde hai uns días pola rede unha iniciativa popular que nos parece moi alentadora para peques e maiores e que queremos promover desde aquí . 

Consiste en elaborar carteis con materiais que teñamos na casa reflectindo algunha mensaxe de ánimo para afrontar esta situación.

A idea xurdiu en Italia, onde colgaron dos balcóns e fiestras vistosos  arcos da vella coas mensaxes "Todo vai saír ben" e/ou "Eu quedo na casa".

Algunhas mestras propuxeron xa esta actividade e temos os primeiros resultados:



Animádevos e enviade as vosas creacións a : ceipbarro@gmail.com e así poder compartilas.


Moito ánimo artistas!!!
#euquedonacasa

CONTO: "LOS 10 FANTASMITAS"

Ofrecemos hoxe este conto para traballar numeración cos máis pequenos e pequenas da casa. As demais poden acompañar a lectura seguindo tamén as propostas de actividades que a partir del recomendamos.


PROPOSTA DE ACTIVIDADES PARA DESPOIS DO CONTO “10 FANTASMITAS”

  • Inventar novas historias cos fantasmas como protagonistas.
  • Facer debuxos inspirados no conto.
  • Contar cara adiante e cara atrás, usando o apoio da cadea numérica do final ou as diferentes páxinas.
  • Debuxar, pintar ou decorar, recortar o castelo e os fantasmas. Se temos un número grande de fantasmas (papá e mamá tamén poden axudar), poderiamos usalos para distintos xogos:
  1.  Tiramos un dado e collemos tantos fantasmas como puntos saian (os máis grandes poden mesmo usar dous dados e facer a suma)
  2.  Separamos un pequeno número e preguntamos cantos nos farían falta para completar os 10, p ex
  3.  Poñémoslle un número na barriga a cada fantasma e ordenámolos de maior a menor e viceversa (ata 10, ata 20,... , segundo as posibilidades de cada neno ou nena)
  4.  Seleccionamos só tres ou catro fantasmas que non sexan consecutivos para repetir o exercicio anterior
  5.  Collemos dous ao azar e dicimos cal ten o número máis alto/máis baixo
  6.  Facemos parellas de fantasmas que estean pintados ou decorados igual e xogamos ao xogo da memoria.
  • Construír un precioso castelo 3D con caixas de cartón, botellas de plástico, etc que vai servir para infinidade de outros xogos 
Na rede atopades exemplos de manualidades, e ... as familias xa demostrastes noutras ocasións as vosas habilidades. Animádevos!
Un saúdo
 #euquedonacasa

18 de marzo de 2020

REFRÁNS CON EMOTICONAS

Seguindo o fío do tema do Salón do Libro de Pontevedra "O humor" e empregando as emoticonas dun WhatsApp que estes días circula pola internet, ímosvos propoñer un xogo didáctico para combatir eses momentos de "aburrimento" que poidamos ter estes días.
Vale tamén para xogar en familia!!

#euquedonacasa

Son refráns para adiviñar. Recordade que un refrán é unha frase curta de forma fixa coa que se expresa un pensamento popular baseado na experiencia, polo xeral con rima e de sentido figurado.

Cando voltemos ás clases, faremos un circuito polo cole con estes e outros refráns.

Animádesvos?

Facede unha lista e entregádelle as respostas ás vosas titoras ou titor cando todo volva á normalidade.

Eu empezo:
1. Cada maestrillo tiene su librillo.
2...
3...
Quen segue?