O alumnado de 5º e 6º de Primaria, axudante da Biblioteca Escolar e participante no Programa de Voluntariado de Lectura, recibiu a última semana o diploma que acredita a súa colaboración durante todo o curso.
Moitísimas grazas pola vosa colaboración!

Ningún comentario:
Publicar un comentario